loading...
اس ام اس و عکس
علی صیدالی بازدید : 27 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه فروردین
www.sms-pic.rozblog.com

 

اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه فروردین (2)

[ د و س ت ت د ا ر م... ]
را جدا می نویسم شاید همین فاصله ها تورا دلتنگ کرد..
برای تو رفیق..


***

این بار اگر آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمیتپد
میلرزد…

***

نفست باران است ،
دل من تشنه باریدن ابر ،
دل بی چتر مرا میهمان کن . . .


بقیه اس ام اس های رمانتیک در ادامه مطلب

[ د و س ت ت د ا ر م... ]
را جدا می نویسم شاید همین فاصله ها تورا دلتنگ کرد..
برای تو رفیق..


***

این بار اگر آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمیتپد
میلرزد…

***

نفست باران است ،
دل من تشنه باریدن ابر ،
دل بی چتر مرا میهمان کن . . .



***

پیچک میشوم
وحشی!!
میپیچم
به پر و پای ثانیه هایت
تاحتی نتوانی
آنی
بی من
”بودن”را
زندگی کنی…!!!


***


“تـــو ”

شـــب هم کــه بــاشی،

“مــن ”

ســـتاره میشـــوم،

میچســــبم،

به پــیرهــــنِ ســـیاهـت!


***


خوبان رابایدروی چشمهاگذاشت—کجایی؟چشم هایم بهانه ات راگرفته اند!


***

خورشید را درآغوش گرفته ای

پاهایت را به بوسه دریا سپرده ای

موهایت را به دست نسیم

چه خوش غیرتم من…

***

چه کار به حرف مردم دارم؟زندگیه من همین است،شب که میشود…عاشقانه ای مینویسم و خیره میشوم به عکست…و با خود فکر میکنم که مگر میشود تو را دوست نداشت…

***

هیچ میـــــــــــدانی؟
تاتــــــــــــو در آغـوش
مـــــــــــن گـــــل نکنی‌
این بهار،بهار نمی‌‌شود . . .

***

بگــذار شب ،به ستارگانش بنـــازد …..ماهش ،مــال ِ مـن است

***

تو هیچی کم نداری…برای همه چیز من بودن…..!!!!

***

از تمام عطرهای دنیا
تنها لحظه‌ای
بویی شبیه آغوشت را میخواهم
تا هوش از سر این همــه
دلتنگی ببرد….!!!

***

آدمـیزاد هـرگـز نمی‌فهمد کـه تـا چـه انــدازه عــاشـق اسـت مـگر زمــانـی کـه بـکوشـد دیـگر عـاشـق نباشـــد !!

***

انگاردر صدایت کدئین تزریق کرده
که وقتی با من حرف میزنی
دردهایم را تسکین میدهی ….

***

خیلی وقت ها

مهمترین حرف میان دو نفر

همانی است که هرگز به هم نمی گویند

***

از بس خوابت را دیده ام

دیگر نمی گویم “خوابم می‌‌آید”

می‌گویم “یـــــــارم می‌‌آید”

***

دلم باغی پر از ریحان و گل بود

به روی رود عشقت مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل

مگر چشم تو از قوم مغول بود؟

***

مگه نگفتم اون نگاهت باهام چی کار می کنه؟
مگه نگفتم که نمی تونم اون نگاهتو معنی کنم؟
نه، این یکی رو نگفته بودم!

***

باز کن پنجره را
من تورا خواهم برد به سر رود خروشان حیات
آب این رود به سرچشمه نمیگردد باز
بهتر آن است که غفلت نکنیم از آغاز
باز کن پنجره را
صبح دمید

***

اکنون آماده ام که عشقی ثمر بخش بیافرینم….
عشقی که از عالی ترین بخش وجودم سرچشمه
میگیرد.اکنون آماده ی مهیا کردن محیطی هستم که
بذر این عشق متعالی بتواند در آن جوانه بزند،رشد کند
و شکوفه دهد.نفسی عمیق میکشم و احساس میکنم
که بر نیروی عشق ورزی ام افزوده میشود

***

ای دوست بجز عشق تو در سر من هوسی نیست جز نقش تو بر صفحه دل نقش کسی نیست

***

ایــــــن شعــــــــر ها بروند ب جـــهنم
مــــن مجـــــنون آن لحظـــــه ام ک
قلبـــــــت زیـــــــر ســــرم دســــتو پا بــــزند

***

خیلی خیلی خوب بود آقا مرتضی
بچه ممنون گل کاشتید تک تکنون

***

موجود بی آزاری هستم

کار می کنم،قصه می خوانم،شعر می نویسم

و گاهی دلم که برایت تنگ می شود

تمام خیابان ها را با یادت پیاده می روم….

***

عشق افسانه نیست آنکه عشق آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که در کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی

***

زیباترین یادداشت همسر روی یخچال:

قهر بسه، وقتی اومدم خونه بغلم کن…لطفا

***

دستهایت را زیر تنهایی ام ستون کن!
من از آوارگی بی تو بودن میترسم..

***

میدونی محبت یعنی چی ؟ م = من ح= حالا ب= به یاد ت = توام

***

مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام
تو حک شده ی قلب من است

***

دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟

***

پیش از “تو” چیزی نبود

بعد از “تو” چیزی نیست

با “تو” اما …

***

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست . . .

***

صدای گــام های تــــــو

ضربــان زندگـی من است

بـا من راه بیا با تو تشنــه ی زنده بودنـم ..

***

از جنس کدام نور بودی ستاره من؟
که جسارت با تو بودن در من جنبید؟

و من چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی
و این شد
عاشقانه ی آرام “من” و تو

***

من عاشق نیستم!
فقط گاهی …..حرف تو که میشود دلم…
مثل اینکه تب کند
گرم و سرد می شود توی سینه ام چنگ می زند آب می شود

***

در انــتظــار هیــچ کــس نــیســتم
اما
هــنوز وقــتی نــویز مــوبایل روی اسپــیکر مــی افتد
دلــم می لرزد
شــاید تـو بــاشی…..!

***

خوش به حال باد
گونه هایت را لمــــس می کند
و
هیچکس از او نمی پرسد که با تو چه نسبتی دارد!
کاش مـــرا بــــاد می آفریدند
تو را برگ درختی خلــق می کردند
عشق بازی بـــرگ و بـــاد را دیده ای ؟!
در هم می پیچند و عاشق تر می شوند …


***


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 1,160